Інформація та завдання для учнів 6 класу

вправи для пресу 

комплекс загальнорозвиваючих вправ

стрибок у довжину з розбігу

стрибкові вправи



домашнє завдання!
Стрибнути у довжину з місця (три  спроби). Кращий результат надіслати мені у відео звіті.

В перервах між фізичними вправами учимось зав'язувати основні туристичні вузли.
Домашнє завдання!!!
 Зав'язувати  туристичні вузли.
 Вкластись дівчатам в 3 хв на 12 балів, хлопцям в 5 хв.
 Прислати відео звіт.




легка атлетика
Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою
Пам'ятай і завжди виконуй!
1. При сильному вітрі, зниженій температурі та підвищеній во­логості повітря необхідно збільшити час на проведення розминки.
http://vkrasivomtele.ru/wp-content/uploads/2012/11/wpid-q9qJv9WkMbw9.jpg
2. Взуття повинне мати підошву, яка унеможливлює ковзання.
3. Не перетинати зони бігу, стрибків, метання під час занять на них інших осіб.
4. Проведення занять на спеціально обладнаних бігових до­ріжках, поверхня яких рівна й неслизька. Доріжка повинна продовжуватись не менше, ніж на 15 м за лінію фінішу.
5. Під час бігу на короткі дистанції при груповому старті необхідно бігти по своїй доріжці.
6. Виключити різку миттєву зупинку.
7. Не бігти по біговій доріжці за годинниковою стрілкою.
8. Ретельно розрихляти пісок у стрибковій ямі - місці призем­лення.
9. Не виконувати стрибки на нерівному, рихлому або слизькому грунті. Не приземлятися на руки.
10. Граблі та лопати не залишати в місцях занять.
11. Граблі класти на землю зубцями донизу, шиповки - шипа­ми донизу.
12. Готуючись до метання, оглянути місцевість і впевнитись у відсутності людей у робочій зоні.
13. Не подавати снаряди для метання кидком.
14. Не стояти праворуч від метаючого, якщо він метає правою рукою, та ліворуч, якщо він метає лівою рукою.
15. Снаряди для метання збирати тільки з дозволу вчителя.

вправи загальної фізичної підготовки бігуна


спеціальні бігові вправи

стрибкові вправи






Історія розвитку баскетболу в Україні.
Історія розвитку українського бас­кетболу починається тільки після Ве­ликої Жовтневої соціалістичної рево­люції. Партія й уряд завжди приділяли велику увагу розвитку радянського фізкультурного руху. При профспілко­вих клубах, товариство «Динамо» і в армії почали організовуватися гуртки фізичної культури й секції, у тому чис­лі й з баскетболу. В 1959 р. створюєть­ся Союз спортивних товариств і ор­ганізацій СРСР. Головним завданням Союзу був подальший розвиток масо­вої фізичної культури молоді. Того ж року створюються федерації з різних видів спорту. У шкільну програму з фізичної культури, поряд з легкою ат­летикою й гімнастикою, були уведені баскетбол, волейбол і ручний м'яч. У шкільних секціях з баскетболу готува­лися юні баскетболісти, які виступали в різних змаганнях. Більшість з них, досягли великої майстерності й стали чемпіонами Європи, світу й олімпій­ських ігор. Усього на восьми літніх і одних зимових Олімпійських іграх (1952– 1980 рр.) виступили 446 спортсменів з України. Вони представляли 27 міст. У18 з них були виховані олімпій­ські чемпіони. В Україні підготовлено 43 олімпійських чемпіони в індивіду­альних змаганнях. Вони завоювали 61 особисту й 19 командних золотих на­город. Усього атлети Української РСР принесли радянському спорту 142 зо­лоті олімпійські медалі. Виступаючи в складі збірної олімпійської команди країни, вихованці спортивних органі­зацій України вигравали золоті медалі й з баскетболу.
Коли Україна в 1991 р. вийшла зі складу СРСР і стала незалежною, бас­кетбол теж здобув самостійність. Ук­раїнський баскетбол досяг у своєму розвитку нових вершин. Наші провід­ні баскетбольні клуби «Київ» і «Азов - маш» вийшли на міжнародну арену.

Шкідливі звички та їх негативний вплив на  досягнення у спорті
Будь-яка людина має безліч різноманітних звичок. Одні з них вважаються позитивними, бажаними, інші, навпаки – негативними, шкідливими. Звички стосуються поведінки людини в різних сферах і рівнях діяльності: праці, відпочинку, повсякденному житті. Але, коли говорять про шкідливі звички, мають на увазі ті, що впливають на здоров'я людини. Таких звичок, як правило, виокремлюється тільки три: паління, пияцтво і наркоманія. Звички з'являються в ході звикання людини до певних дій, вчинків, та поступово стають фізіологічною потребою організму. В цій роботі мова піде про руйнівну дію шкідливих звичок – паління, пияцтва, наркоманії – на організм людини, як в ході звикання, так і після його набуття. Вживання алкоголю, тютюну, наркотиків, відбуваючись спочатку як акти одиночної дії, поступово переростають у звички. А вони, в свою чергу, викликають фізіологічну потребу організму в цих речовинах, без яких вже людина не може обійтися. Найбільш шкідливим та руйнівним для людини є вплив наркотичних засобів, позбавитися від залежності яких, практично людина не в змозі.
Шкідливі звички надають значних втрат як самій людині, так і суспільству в цілому.

Питання – тести
з теми «БАСКЕТБОЛ»

6 клас

1.Скільки основних гравців в одній команді ?
а) 4 гравці ;
б) 5 гравців ;
в) 8 гравців.
2.В якому році виник баскетбол ?
а)1891 році;
б)2000 році;
в)1995 році.
3.Розміри баскетбольного поля ?
а)довжина 18 м  ширина 9 м.;
б)довжина 120 м  ширина 60 м.;
в)довжина 28 м  ширина 15 м.
4.Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви ?
а)капітан ;
б)тренер або капітан ;
в)гравець .
5.Що таке аут ?
а)це коли мяч упав на поле противника ;
б)це мяч , який вийшов за межі поля ;
в)це мяч , який попав у щит .
6.Як починається матч ?
а)з середини поля , підкиданням мяча між двома гравцями ;
б)викидом мяча на поле.
7.Що таке персональний фол ?
а)це , якщо закинув мяч у кошик ;
б)це порушення правил гри ;
в)це коло неправильних дій гравця до супротивника.
8.Скільки очків отримує команда за кидок з шестиметрової дуги ?
а)1 очко ;
б)3 очки ;
в)2 очки.
9.Скільки часу можна утримувати мяч одна команда ?
а)не більше ніж 10 хв. ;
б) не більше ніж 3 хв. ;
в) не більше ніж 30 сек. .
10.За що призначається штрафний кидок ?
а)за поштовх , за утримання , удари противника ;
б)за пронос мяча ;
в) за подвійне ведення .
11.З якої смуги виконується трьох очковий кидок ?
а)з смуги штрафного кидка ;
б)з смуги трьох очкової зони ;                      
в)з центральної смуги .
12. Коли були опубліковані перші офіційні правила гри ?
а)  у 1894 році;
б) у 1891 році ;
в) 1897 році .

Відправляйте відповіді мені на електронну адресу або вайбер. Від цього залежить ваш тематичний бал.

МОДУЛЬ ГІМНАСТИКА


Правила техніки безпеки під час занять гімнастичними вправами

1. Загальні вимоги:
• Суворо дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури.
• Проводити заняття у спортзалі тільки разом з учителем.
• На уроці фізкультури учні повинні бути одягнені тільки у спортивну форму, нігті
  коротко обрізані, волосся підібране.
• Взуття має бути з гумовою підошвою.
• У місцях стрибків необхідно мати гімнастичні мати.
• Не виконувати вправи на гімнастичних приладах без страхування.
• Не стояти поблизу гімнастичного приладу під час виконання учнем вправ.
• При виконанні вправ поточним методом слідувати з інтервалом.
• При виконанні стрибків приземлення має бути м’яким з поступовим присіданням.
• Не виконувати вправи, маючи вологі долоні.
• Після занять потрібно мити руки з милом.
• Бути уважним при виконанні вправ, переходах від приладу до приладу.
• Перед виконанням вправ на приладах перевірити закручення гвинтів.
• Спортивна форма завжди має бути чистою.
• Взуття має відповідати розміру, що носить учень.
• При поганому самопочутті, пошкодженнях, запамороченнях, болях в серці, печінці,
  шлунково-кишкових розладах терміново звертатись до викладача.

Не дозволяється:
• Заходити в спортивний зал без спортивного взуття.
• Вживати жувальну гумку на уроці.
• Носити на уроках фізкультури ланцюжки, обручки та годинники.
• Штовхати у спину учня, який біжить попереду.
• Підсідати під гравця, який вистрибує.
• Робити підніжки, чіплятися за форму.
• Переносити важкі прилади без дозволу вчителя.
• Змінювати висоту приладів без дозволу вчителя.
• Переходити від приладу до приладу без дозволу вчителя.

2. Під час занять з гімнастики:
• Гімнастичні прилади повинні бути надійно закріплені , деталі скріплень мають бути
  надійно закручені.
• Робоча поверхня перекладини, брусів має бути гладкою. Пластини для скріплення гаків
  розтяжок мають бути щільно прикручені до підлоги і заглиблені врівень з підлогою.
• Гімнастичні мати мають впритул укладатися навколо гімнастичного приладу так, щоб
  вони перекривали площу зіскоку та можливого зриву або падіння.
• Гімнастичний місток має бути підбитий гумою, щоб запобігти ковзанню під час
  відштовхування.
• До занять гімнастикою допускаються учні, які пройшли медогляд та інструктаж з
  техніки безпеки.

Можливість отримання травм під час виконання вправ:
• на несправних приладах;
• без належної страховки;
• без застосування гімнастичних матів;
• на забруднених спортивних приладах, а також під час виконання вправ на приладах із
 вологими долонями.

Вимоги безпеки до початку занять:
• спортивне взуття має бути з неслизькою підошвою;
• протерти жердину перекладини сухою ганчіркою і зачистити наждачним папером;
• перевірити надійність кріплення перекладини, коня і козла, стопорних гвинтів на брусах;
• у необхідних місцях приготувати гімнастичні мати. Поверхня матів має бути рівною.

Під час проведення занять:
• не виконувати вправ на приладах без дозволу вчителя, а також без страховки;
• притримуватись інструкції щодо приземлення під час виконання стрибків через прилади;
• не стояти близько до учня, який виконує вправу на приладі;
• не виконувати вправи з вологими долонями;
• під час виконання вправ поточним методом слідкувати за оптимальністю інтервалів між
  учнями (з метою запобігання зіткнень).

Дії у разі непередбачених обставин:
• у разі появи в учня больових відчуттів у суглобах рук, почервоніння або потертості
 шкіри на долонях і поганого самопочуття припинити заняття і сповістити про це
 викладача;
• у разі виникнення пожежі у спортзалі негайно припинити заняття і вивести учнів із залу,
 сповістити про пожежу адміністрацію і відповідальні органи, а самому вчителю
 безпосередньо почати ліквідацію пожежі;
• якщо учень отримав травму, треба негайно надати йому першу медичну допомогу,
 сповістити про нещасний випадок адміністрацію навчального закладу і батьків, у разі
 необхідності, відвезти потерпілого до лікарні.

Вимоги безпеки після закінчення занять:
• прибрати спортивний інвентар у місце його зберігання;
• протерти жердину сухою ганчіркою і зачистити наждачним папером;
• ретельно вимити руки і обличчя з милом.

Перегляньте відео про стройові прийоми. Спробуйте повторити і запамятати. На уроці застосуємо практично.

    
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ГІМНАСТИКИ В УКРАЇНІ

Гімнастика як засіб фізичного розвитку, зміцнення здоров'я, військово-прикладної підготовки і лікування був відомий ще в далекій давнині. Термін "гімнастика" з'явився приблизно в V ст. до н.е. у Древній Греції й означав комплекс фізичних вправ для освітніх, військових і оздоровчих цілей. Древні греки вважали, що гімнастика додає тілу гнучкість, силу, спритність, стрункість, розвиває почуття краси, хоробрості, шляхетності. Древні греки використовували гімнастичні вправи не тільки для фізичного розвитку, але й у вишколі воїнів, а також у системі підготовки атлетів-олімпійців. У Древньому Римі застосовували в підготовці легіонерів гімнастичні вправи на дерев'яному коні, сход і спеціальних колодах для навчання штурмовим прийомам. У гладіаторських школах гімнастику використовували для розвитку спритності, сили і витривалості гладіаторів.
Визнаним видом спорту гімнастика стала в 1896 році, коли була включена в програму перших сучасних Олімпійських ігор. Хоча сучасна програма гімнастичних змагань визначилась далеко не відразу. До того ж проходили вони незвичайно. Змагання гімнастів не рідко організовували на відкритому повітрі. Не існувало спочатку і єдиних технічних вимог щодо гімнастичних снарядів: дуже часто збірні команди приїжджали на міжнародні змагання з власним «реквізитом».
Перші спроби створити гімнастичні тренування на Україні починалися ентузіастами-одинаками спорту ще в середині XIX ст. В Одесі в 1861 році, був організований гімнастичний гурток. Він відкрився на 10 років раніше, ніж було створене перше в Росії офіційне "Суспільство гімнастів" у Москві. Царські чиновники заборонили реєстрацію організації. Першим офіційним гімнастичним суспільством, що виникло на Україні, можна вважати "Суспільство сприяння фізичному розвитку", засноване в Одесі в 1897 році.
Гімнастичні кружки стали організовуватися в Харкові, Чернігові, Катеринославі, Житомирі, Львові, Кам'янець-Подільському. У 1901 р. було засновано "Київське гімнастичне суспільство", найбільш численне на Україні. Авторитет гімнастичного суспільства зріс у спортивних колах Росії після перемоги Богуміла Гонзатке, кращого гімнаста Києва, на Всеросійському чемпіонаті по гімнастиці 1909 р.
Розвиток спортивної гімнастики в Україні стимулювала I Всесоюзна спартакіада 1928 року. У період підготовки до великої спортивної події країни в Києві, Харкові, Чернігові, Луганську, Одесі й інших містах були проведені спортивно-гімнастичні агітаційні свята, у яких взяло участь близько 25 тис. чоловік.
З 1934 року у всій країні почався швидкий розвиток гімнастики. У Москві відбулися перші всесоюзні змагання. Перше місце зайняла команда України. Спортивна гімнастика на Україні придбала масовий характер, що дозволило республіці стати ведучим методичним центром, висунути плеяду талановитих гімнастів.
Війна перервала спортивне життя країни. Але вже в 1944 році у всіх областях УРСР були проведені показові спортивно-гімнастичні свята, присвячені датам звільнення міст від німецько-фашистських загарбників. Відродженню популярності гімнастики в республіці сприяли регулярно проведені в областях фізкультурні паради, гімнастичні показові виступи, масові змагання.
  Найбільших успіхів на всесоюзній гімнастичній арені серед гімнастів України домагалися: Борис Шахлін - 19 золотих медалей, В. Чукарін - 17, А. Ібадулаєв, Л. Латиніна по 12, П. Астахова - 10, Ю. Титов, І. Бердиєв  по 7, М. Гороховська - 5, Н.Бочарова - 4. Борис Шахлін дотепер залишається своєрідним рекордсменом по числу золотих нагород, завойованих у чемпіонатах Радянського Союзу.
Картинка 6 из 69
Борис Шахлін

Изображение
Віктор Чукарін

Художня гімнастика — це складно-координаційний вид спорту, під музичний супровід, що виконує одна гімнастка, або команда із п'яти дівчат з кількома предметами по черзі: м'ячем, скакалками, булавою, обручем і стрічками. Художня гімнастика є олімпійським видом спорту. Цей винятково жіночий вид спорту широкої популярності набув після 1961 року, коли на конгресі Міжнародної федерації гімнастики (FIG), було схвалене рішення проводити міжнародні змагання з художньої гімнастики. У 1963 році при жіночому технічному комітеті Міжнародної федерації гімнастики створили технічну комісію з художньої гімнастики. Відтоді чемпіонати світу з цього виду спорту відбуваються регулярно. У програмі Олімпійських ігор художня гімнастика з 1984 року.
Про художню гімнастику можна складати поеми. Вона — втілення грації, пластики, краси, спритності. І терплячого, вдумливого ставлення до життя.
Гімнастика, зокрема художня, розвивається в 23 регіонах України з 27. Найбільш успішно в Криму, Одесі, Львові, Дніпропетровську.
Україна належить до провідних гімнастичних держав світу. Найвизначніша гімнастка всіх часів — Лариса Латиніна народилася в Херсоні й тренувалася в Києві.
Картинка 0 из 28
Лариса Латиніна
В радянські часи чимало інших спортсменів, які представляли на міжнародній арені СРСР, жили й тренувалися в Україні. Найвизначніша українська гімнастка часів незалежності — Лілія Подкопаєва, олімпійська чемпіонка Атланти.
Лілія Подкопаєва
Славиться українська школа художньої гімнастики, яка виховала таких олімпійських чемпіонок як Ірина ДерюгінаОлександра ТимошенкоКатерина Серебрянська. На пекінській Олімпіаді українка Ганна Безсонова здобула бронзову медаль в особистих змаганнях.
Картинка 2 из 479
Ірина Дерюгіна
Картинка 12 из 163
Олександра Тимошенко
Картинка 290 из 517
Катерина Серебрянська
Картинка 26 из 678
Ганна Бессонова


Значення корегуючої  гімнастики для формування постави 
Основи здоров'я дитини закладаються ще в дош­кільному віці. Гармонійний розвиток дитини є одним з голов­них завдань у вихованні здорового покоління нашої держави. Сучасна система фізкультурно-­ оздоровчих заходів сприяє зміц­ненню здоров'я дошкільників, формує рухові уміння та навички. Незважаючи на те, що пос­тійно приділяється увага здоров'ю дітей, кількість відхилень від норм фізичного розвитку зростає.
Головним та дійовим засобом профілактики патологічної постави є правильне фізичне ви­ховання. Воно повинно почина­тися з першого року життя й продовжуватися впродовж росту дитини та постійно включати різноманітні засобі та методи фізичного виховання, які відповідають віку дитини та її роз­виткові.
Правильна постава - найважливіша складова частина гармонійно розвиненої, досконалої фігури. Поставою називають звичайну позу людини, звичну манеру її триматися в положенні стоячи. Постава вважається правильною, якщо у людини відсутні бокові викривлення (так званий сколіоз) і, крім того, в обмежених межах, в міру виражені нормальні фізіологічні кривизни хребта.
Для всіх вікових груп школярів (у плані силової підготовки) потрібно передбачити зміцнення якомога більшої кількості м'язових груп. Особливої уваги заслуговують ті групи, що формують поставу.
Заняття спортивною гімнастикою ефективні в усуненні сколіозів, оскільки мають багато корегуючих вправ. Основною із них вважається витяжка: кожний вис, розвантажуючи хребет, надає лікувальну дію. Особливо корисне поєднання витяжок із суворо симетричними навантаженнями на плечовий пояс. Таке поєднання є в будь-якій вправі на перекладині, кільцях, брусах.
Основне завдання корегуючої гімнастики - створення сильно­го «м'язового корсету», укріплен­ня м'язів, які підтримують хребет у вертикальному положенні та поліпшують умови для більш правильного й рівномірного рос­ту тіл хребців, укріплення м'язів спини (розгиначів), черевного пресу та верхніх кінцівок.
Одно­часно вирішується завдання - вироблення у дитини правильної постави, щоб статичне наванта­ження на хребет розподілялося рівномірно і цим самим створювались більш нормальні умови для росту. Для вирішення цих зав­дань використовується багато вправ загальнотренувального характеру та спеціальне трену­вання опорно-­рухового апарату. Розроблено дуже багато ме­тодик корегуючої гімнастики, але не надається перевага будь­ якій з них.
Спеціальні вправи корегуючої гімнастики проводять спеціалісти у відділах лікувальної фізкультури. Такі заняття слід співставляти з тренуванням м’язів та суглобів, при чому реєструючі в процесі вправ дані можуть служити одним із важливих показників ефективності корегуючої гімнастики.
При сильному викривленні хребта, коли і витяжка не повністю виправляє поставу, необхідне спеціальне лікування, яке може включати і хірургічне втручання. На цій стадії виправити поставу дуже важко, зробивши її досконалою і тому важливо не пропустити навіть найменших порушень постави, які на початкових стадіях легко усуваються.
Формування правильної постави та профілактики плоскостопості – одне з основних завдань фізичного виховання дітей. Правильна постава важлива не тільки з естетичного погляду, а ще й тому, що створює сприятливі умови для роботи серцево–судинної системи, дихальної й травної систем, цілюще впливає на самопочуття дитини.
На формування постави великий вплив має статико–динамічна функція стопи. Навіть незначна зміна її форми може спричинити дальшу деформацію, порушення правильного положення таза, хребта, що може призвести до виникнення патологічних дефектів постави. Отже, заходи запобігання плоскостопості повинні посідати належне місце в загальній системі фізичного виховання.

Проведіть свій вільний час з користю для свого тіла і організму. Не забувайте виконувати щоденно фізичні вправи, віджимання, розвивати гнучкісь, піднімання тулуба в сід і т.д.



тренування для хлопчиків


силові вправи для дівчаток

(ємкості по 1.5л води)


виконуємо вправи!!!


АЕРОБІКА!!!

Домашнє завдання!!!
Зняти на відео нахил тулуба з положення сидячи.
(Сідаєте на підлогу, ноги рівно, між ногами 20 см, двома руками нахиляєтесь не згинаючи ніг до лінійки. Руки разом, фіксуєте 2 с. Вам у цьому потрібен помічник, щоб тримав лінійку. Чим більше см буде на лінійці, тим краща у вас амплітуда тіла і бал.) 

стрибки зі скакалкою вдома

вправи на рівновагу


вправи для розвитку гнучкості

  


тести по темі гімнастика

1. Укажіть найбільш доступний прийом контролю за функціональним станом організму під час занять фізичними вправами?
варіанти відповідей
 а) контроль частоти серцевих скорочень;

 б) вимірювання обсягу біцепсів;

 в) вимірювання зросту та маси тіла;    

 г) контроль сили м’язів кисті;  
Запитання 2
2. Укажіть, який зі спортивних предметів є зайвим у змаганнях із художньої гімнастики?
варіанти відповідей
 а) булава;

б) м’яч;

 в) диск;

г) обруч;  
Запитання 3
3. Укажіть підготовчу вправу для виконання перекатів, перекидівсальто?
варіанти відповідей
 а) групування;

 б) страхування;

 в) рівновага;

г) упор;
Запитання 4
4. Дайте визначення терміна «здоров’я».?
варіанти відповідей
 а) стан, за якого відсутні захворювання;

 б) стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя;

 в) стан, за якого відсутні фізичні вади;

 г) стан, за якого комфортно займатися фізичними вправами;
Запитання 5
5Укажіть, який зі спортивних снарядів відсутній в офіційній програмі змагань зі спортивної гімнастики?
варіанти відповідей
 а) кінь;

 б) бруси;
в) батут;

 г) колода;
Запитання 6
6. Укажіть назву стройової вправи, де особи розміщуються одна біля одної пліч-о-пліч на одній лінії?
варіанти відповідей
 а) шеренга;

 б ) фланг;

 в) фронт;

 г) колона;
Запитання 7
7. Назвіть гімнастичний снаряд, через який виконують опорні стрибки?
варіанти відповідей
 а) гімнастична перекладина;

 б) гімнастична скакалка;

 в) гімнастичний кінь;

 г) гімнастична лава; 
Запитання 8
8. Назвіть гімнастичний снаряд, який застосовують для виконання вправ у рівновазі?
варіанти відповідей
 а) гімнастична стінка;

 б) гімнастична скакалка;

 в) гімнастична колода;

 г) перекладина;
Запитання 9
9. Укажіть назву стройової вправи, де особи розміщені одна за одною?
варіанти відповідей
 а) перешикування;

 б) колона;

 в) фланг;

 г) фронт;
Запитання 10
10. Укажіть акробатичну вправу, яку називають «берізкою»?
варіанти відповідей
 а) стійка на руках;

 б) стійка на лопатках;
в) стійка на плечах;

 г) стійка на лівій руці;
Запитання 11
11. Укажіть, чим нагороджували переможців античних Олімпійських ігор?
варіанти відповідей
 а) золотою медаллю;

 б) вінком з гілок оливи;

 в) вінком з гілок лавра;

 г) вінком з гілок селери;
Запитання 12
12. Укажіть мету ранкової гігієнічної гімнастики?
варіанти відповідей
 а) запобігти спізненню до школи;

 б) допомогти організму остаточно прокинутися;

 в) підготуватися до участі у змаганнях;


 г) сприяти розвитку витривалості;

Присилайте відповіді мені на вайбер або електронну адресу. Від цього залежить ваш тематичний бал.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

інформація та завдання для учнів 11 класу

Інформація і завдання для учнів 10 класу

Інформація та завдання для учнів 7 класу